Monday, September 17, 2012

Coming back...

Revenir...
Hayat bugün çok can sıkıcı. Bir an da herseyin üzerine düştüm. Zaten üzgünüm bir bu eksikti. Ders programım seçildi. Bu aksam fransızca başlıyor. Perşembeye siparis var ve bn depresyondayim. Mutsuzum anlatabiliyor muyum! Ait oldugum yere dönmek istiyorum ve daha Haziran'a çok var. Of ve of.

Dün datca dönüşümüzü bodrum feribotuyla yaptık amac biraz hava degisikligiydi. İner inmez ilk saldırdığım sey bitez dondurması oldu. Ben ömrümde böyle vişne ve bal badem yemedim! Visneyi tanelerinden yapmışlar! Bal bademin harika, kavun Enes, çikolata bitter! Gercek bir dondurma gurmesi olarak inanın bana dehşetle tavsiye ediyorum! Ba yıl dim! Hayatınız da öyle vişne yemediniz!

İste dolandık bir kac bir sey aldık. Depresyondan kurtulmaya çalıştık ama nafile. Özledim! İnsanoğlu nankör! Eve geldiğimizde yabancı hissettim inanamadım ofladim pufladim. İste şimdi yine geri geldim. Köyümden koparıldım. İnsanlarımdan.  Ah tanrım komşu kızı olabilseydim...
Komşu kızı sadece komşu kızı!