Sunday, September 9, 2012

Donut love

En büyük pişmanlıklarından biri donut kursunu kaçırmak olmuştu. Kurs tam da biz Fas turuna cikacakken olmuştu. Tanrım ne kadar da üzülmüştüm. Aslına bakarsanız öyle inanılmaz bir tutku değildir donut benim için ama iste haftada bir olması da fena sayılmazdi. Daha sonra cheesecake kursundayken donut kursundan yapılanların resimlerini görmek istedim. Oldukça güzel seyler yapmışlardı. Gercek donutlar yapmışlardı. Kıskandım! Ama bir yandan da rahatladım çünkü çok kalabalıkt. Kalabalıkta yok olmak kötü olurdu. Tekrar oldugunda bu kursa koşarak gideceğim. Aynı gün croissant yapmayı da öğrendiler ancak ben croissant sevmem belki fransadayken biraz yerim ve yapmayı öğrenirim belki o zaman severim.

Eskiden alsancakta kordondan donut aliyorduk hatta dershaneden kacip donut aliyorduk. Mutluyduk. Actık . Eğleniyorduk . Derken kapandı. Maalesef bizim minik izmirimize çok gelmişti. Olsun. Donut güzeldir , ilginçtir ama tutku degil zevktir :)

Ce la vie :) bon appetit :)