Tuesday, September 11, 2012

안녕! Hi :)

Evetttt bloğumda ki acayiplikleri sonu yok bugün de Korece birseyler paylasmak istedim . Aslında isin köküne inersek aynen söyle: tatile beraber geldigimiz arkadasım çince biliyor ve aslında tam bir uzakdoğu hayranı. Ben oturup cnbce izlerken o oturup uzakdoğu filmleri ve dizileri izlemiş. Bana bir liste verdi ki sormayın :D daha sonra özellikle çince nin tatlıligina bende kapıldım ve öğrenmek istediğime karar verdim. Daha sonra dün bana Kore'ce çince japonca bazı seyler dinletti. Bazı film ve dizi önerilerinde bulundu. Bazı sanatçıları gösterdi. Oldukça ilginçti. Tek sorun vardı o da bence herkes ayniydi. Hiç bir sanatçıyı ayırt edemedim. Bence hepsi tam anlamıyla ayniydi.  Daha sonra bana Çin'de yapılan bir ameliyattan bahsetti insanlar göz kapaklarının ucunu kestirin gözlerinin biraz açılmasını ve ardından da daha batılı bir görüntüye kavuşmayı umuyorlarmis. Ya da çok özel makyaj teknikleri uyguluyorlarmis. Neyse bu kadar uzak muhabbeti yeter. İste size onca şarkıdan sonra bana en tatlı gelen kızlar ve onların Kore'ce müziği :)

Being a chinesse :)  

 xoxo