Wednesday, August 29, 2012

Dear crocs...

Crocs, crocs, crocs... Dear crocs you are my love....

Crocs, bu dünyada ki en tatlı, en lokum, en rahat şeysin sen. Sana bayılıyorum. Hele bir de bana yakışıyorsun ya işte seni daha da çok seviyorum. Her yere seninle gidiyorum. En şık kıyafetlerin bile altına uyduruyorum. Sevgili crocs hayatımı kurtarıyorsun. Seninle yüzüyorum, dağa tırmanıyorum, plaja gidiyorum, gezmeye gidiyorum. Beraber reyhana bile gidiyoruz.

Seni süslemeye bayılıyorum. Farklı farklı süsleri takıp sana renk katmak çok eğlenceli oluyor. Daha da tatlı oluyorsun. Her gördüğümde yeni bir tane daha almak istiyorum. Annemin çığlıklarıyla uyanıyorum. 

Sevgili crocs tüm ailemin en rahat dostusun. Esseti, bade, cankito, teyziş, anniş, metiko... Herkes sana bayılıyor. Şimdi Keremto da alıcak. 

Siyah, pembe, lila, bej, mor,mavi... Daha istiyorum daha. Ama şu ilginç modellerden istiyorum artık. O kadar tatlılar ki. Hele şu çocuklar için olan modeller of of.

Crocs, crocs, crocs... Dear crocs you are my life...

P.s: Bir sonraki postum da crocs süslerine yer vereceğim kaçırmayın inanılmaz çeşitler var.
       I will do my next post for the accessories of crocs. They are unbeliveable.  

                                                                  XOXO








































telefon kılıfı!!












!!!!!!!!!!!!!!!