Monday, September 24, 2012

C est ca

Ve beklenen sona gelindi. Yol ayrımı tam karşımızdaydi ve yolumuz ayrıldı. İnsanların dostları olur gercek dostları her şeyi söyleyebilirler eğlenirler gülerler birlikte olmak isterler mutlu olurlar. En ufak bir sorunda mesaj atarlar içlerinden geleni söylerler. İste bunlar dostum ve benim. Benim bir dostum vardı. Var di. Ancak dagdan gelen bagdakini kovdu. Sevgili dağlı bu postu görüp mutlu olursun. Şayet bu senin eserin.  Övün durma hadi övün!

Bazen olmaz anlıyor musunuz? Ol maz. Dostunuz birisini sever ama ne sizin ne de sizin erkek arkadasınızın anlayışına sığmaz çünkü olmaz olamaz. Zordur böyle durumlar inanın yaşayan bilir. Hele birde dostum dediğiniz insanın eski kız arkadaşı da sizin bir başka dostumuzda vay halinize buyrun şenliğe. On yargılardan sıyrılırsınız. Sevmeye çalışırsınız inanın çabalarsınız! Ama o yeni gelen dönüp bakmaz bile suratınıza ve delirir delirir delirirsiniz! O kızda sevmez sizi siz yaranmaya çalıştıkta batarsınız . Dostunuz da zorlar görüşmek için haklıdır aslında ama olmaz anlatamazsınız. Ve o zaman yolun sonuna gelinir. Yol catallanir. Dagdan gelen bagdakini kovar. Kaybeden olur çıkarsınız.

Her sey hakkında konuşan bağrınan ben artık bu konu hakkında tek kelime bile etmem. Oyun bitti toolar kaybetti. Dostluğun yol ayrımına zaten coktan gelinmişti. Bu is buseto için tamamen bitti. Çabam stresim üzüntüm artık sona erdi.

Herkese tatlı dünyalar