Sunday, September 2, 2012

Laduree

My lovely laduree...

Nedense bugün de laduree den devam etmek istedi canım :)

Laduree ye bayılıyorum ona ve macaronlarina aşığım. İlk kez macaron tattigim da şaşkın ve mutluydum. Durmadan yiyordum hiç durmadan :) Sonra yavas yavas favoriler oluşturmaya başladım kendime. En basta tabi ki çikolata. Sonra abarttım her istanbul a gidene vermeye başladım siparislerimi. Ama asıl sarginto interrail da iken ona tam 24 tane pierre herme söylersek rekorumu hem maddi hem de manevi olarak astim. Paris'ten gelen asıl macaron devi olan pierre hermelerimi yerken mutluluktan uçuyordum.

Reyhanın macaronlarindan pek hoşlanmıyorum eve alıp yersem onları dolaba atıyorum bence en iyi macaron dolapta durandir! Kitchenette macaronlari ise bence idare eder yenilmeye deger hem lezzetli hem de dolaptan servis ediyorlar. Ama en iyisi pierre herme özellikle de magador, passion fruit ve çikolata karışımı ! İnanılmaz!

Bu arada passion fruit demisken dubrovnikte yediğim passion fruit ve bitter cikolatali dondurmayı da hayatta unutamam ;)

Tanrım konu nerelere geldi!

Sonuc olarak aa bizim Acıbadem kurabiyesi deyip geçmeyin bu Fransızların en değerli şeyi pastanelerinin, en şirin ürünü ! Pamuk eller cebe Marş marş :)

Ve sakın sakın kutularınızı biriktirip günlük hayatınızda kullanmayı unutmayın!!

Bon appetit...