Friday, March 22, 2013

Childhood


Bizim zamanımız da lokumlar lokumu jetix vardı! 402 Nolu sınıf, Andy'nin nesi var? , Loui , Korsan Jack ve daha bir çoğu. Oturur bunları izlerdik mutlu olurduk ve asıl sorun şurada ,ben bugünlerde de oturup bunları izliyorum ve çok mutlu oluyorum! Eminim benim yaşlarımdaysanız sizin de anılarınız bunlarla dolu! Ya da tasolar ve pokemon tanrım nasıl da bırıktırırdım! Arı maya, sanal bebekler! Pekı ya sulu göz! Biz mutlu çocuklardık! İşte şimdi de gözlerimin içi gülüyorsa, insanlara sırıtıp duruyorsam tek sebebi budur! Mutlu çocukluk. Her okul çıkışı Essetilere gıdip sokakta oynayıp sık sık şortumu yırttıgım çocukluğum! Haftasonları babaneme gıdıp onunla pazarda gezerken cıvcıv aldırma mutluluğu ya da çiçek ekmekten yapacağı sandviçi bekleme mutluluğu! Okul acılmadan her sene benı hobby e goturen ve bana hobby ı satın alan teyzişimin yarattığı mutluluk! Kuzenlerımle her 15 tatılde antalya da dev bır tatil yapma mutlulugu! Metıkonun bızı sınemeya bırakıp popcornlar sekerler alıp oturtup baska fılme gırdıgı mutluluk! Ya da yine Metiko'nun beni Hilton' a oyuna goturdugu mutluluk ya da aldığı o dev bilgisayarım ( ne de havalıydı ama ) Annemin beni benetton modellerı gibi giydirdiği çocukluk! Ya da daha 7 yasını bıle doldurmamışken benı yurtdısına tasımaya başlamasının yarattığı mutluluk! Bız mutlu çocuklardık. Şimdi anladınız mı neden 32 diş bir Buseto olduğumu! Sanırım söylenecek tek şey şükürler olsun! 

Hadı duşunun eminim sizin de çok tatlı anılarınız var! Sızı güldüren sizi şimdi ki insan yapan anılar!