Wednesday, March 20, 2013

jour du macaron

Pek hoşlanmadığım sevgili Pierre Herme bugünü macaron günü ilan etmiş iyi etmiş. Ancak yine de ilginç karışımlarından pek hoşlanmıyorum. Bunun nedenini daha önceki bir postum da anlatmıştım. Yeni yaz macaronu da oldukça ilginç denemek isteyenler için söyleyeyim; rhubarbe dedikleri sebze meyva arası birşey ki genellikle tartlarında kullanıyorlar, çilek ve passion fruit'lu. Sizin anlayacağınız ilginç bir karışım ve ben almayayım. Dediğim gibi ben daha sade olan Laduree macaronları seviyorum ve daha öncede söylediğim gibi sadece laduree de bulunmak bile bu fikrimi doğruluyor. Neyse :)  Evet bugün macaron günü, örneğin pierre herme de macaron fiyatları çok daha düşük. İnsanlar daha fazla macaron yiyebiliyorlar ki zaten Fransa'da bol bol yiyorlar. Eğer sizde bugüne dahil olmak isterseniz macaron bulabileceğiniz bir yerin yolunu tutun. Ve macaronların tadını çıkarın ama şahsen ben bıktım. Her yerde macaron görmek özelliğini kaybetmesine sebep oldu. Ulaşılmaz olması çok daha güzel ;) Ve annem Dubai' de ondan bir laduree kutusu bekliyorum :)