Monday, April 1, 2013

April Fools' Day

Çok sevgili lokum fransızlarımın 1 nisan' da şaka yapıp yapmadıklarından asla emin olamayacağım çünkü çok sevgili lokum fransızlarım tatilin keyfini çıkarıp burunlarının uçlarını bile dışarıya göstermiyorlar bugün. Her yer kapalı ekmek bile bulmam imkansız. Neyse ama ben yine de bizim şu şapşal şaka yapma geleneğimizle ilgili bir post yapmak istedim ama farkettim ki yıllardır yapmıyorum ben yaşlanmışım. Bari bugün gidip Sargın'a yapayım :) Neyse bazı akıllı ve şirin öneriler buldum sizin için. Aslında şaka denmez bunlara ama belki de tatlı ayrıntılar demek mümkün çaya tuz, duş jeline yağ, terliğe böcek...  Siz siz olun aptal şakalar yapmayın. En iyisi tatlı ayrıntılar! Bol şakalı 1 nisanlar! Çocukluğumuzun şapşal 1 nisanları gibi bir gün olsun sizin için. Dikkatli olun:) Bises...