Wednesday, April 10, 2013

Croquembouche

Bu hayatta en çok öğrenmek istediğim seylerden biri de croquembouche yapmaktı! Ve oldu! Öğrendim. Artık buseto harika croquembouche ta yapabiliyor. Fransa da gittiğim kursu bulduğumda onlara ilk sorduğum şey croquembouche yapmayı öğrenecek miyiz olmuştu. Bana Nisan da var dediklerin de bu dünya da ki en mutlu insan olmuştum. Hayallerimin pastası olan croquembouche artık benim yapabileceğim bir tatlı olacaktı! Tüm kurs boyunca oldukça heyecanlıydım. Aslına bakarsanız croquembouche u oluşturma aşmasına gelinceye kadar yaptığımız her şeyi biliyordum ve bana bu bilmişliği sağlayan şey de yine Fransa da aldığım kurslar olmuştu! Birleştirme aşamasına geldiğimizde şaşkınlığım mutluluğum çığlıklarım tüm sınıfı kapladı! Buseto dev gibi bir croquembouche yapmıştı! Hayatının tarifini! Ve evet bu benim bordeaux da ki en güzel günüm!!