Wednesday, April 3, 2013

Time for Pancake!

Sevgili çok lokum fransızlarımın krepleri varsa evet benim de Pancake im var! Ve evet Pancake daha güzel. Nedense ben krep yemekten hiç hoşlanmadım ve hiç de hoşlanmıyorum. Nedeni belirsiz ama sevmiyorum işte. Yapışık mı geliyor desem sanki pişmemiş sanki yumurtalı inanın bilmiyorum. Bildiğim tek şey anlaşamıyoruz. Ama canım lokum fransızlarım krebin dibine vurmaktalar. Hoş kendileri yapmazlar marketten sokaktan almayı tercih ederler ya orası ayrı. Neyse konumuza dönelim. Dün harika bir Pancake günüydü. En harika olan ise tabi ki yanında ki akçaağaç şurubuydu :) bakın bakalım siz soframızı ve Pancake günümüzü nasıl bulacaksınız. Ve evet dostum pekten öğrendiğim bu leziz tarifte bir gram bile yağ yok ama yanında yedikleriniz de olmadığını asla söyleyemem. Bises...