Monday, December 16, 2013

Babam ve ben


Merhaba, bir kaç itirafım olucaktı. 
Babam ve ben genelde gülerken koltuktan düşüyoruz. 
Babam ve ben beraber sinemaya gitmeyi çok sevip sıkıcı filmlerde popcornu avuç avuç yiyoruz. Babam ve ben, ben yoga yaparken çok eğleniyoruz; başıma gelip ommm ombir diye sesler çıkardığında kahkahayı patlatıyoruz.
Babam ve ben, ben yurtdışına çıkarken çok ağlıyoruz. 
Babam ve ben, beğenmediğimiz hiçbir şeyi yemeyip aç kalıyoruz. 
Babam ve ben, sabahları muz ve müsli yiyoruz. 
Babam ve ben, en çok karamelli tuzlu lindt seviyoruz. 
Babam ve ben, crocs giyiyoruz.
Babam ve ben, kokoreçe bayılıyoruz.
Babam ve ben, kermit seviyoruz.
Babam ve ben, bazen benim hareketlerime anlam veremiyoruz. 
Babam ve ben, tuz kullanmıyoruz. 
Babam ve ben, ağzımızı açıp poz veriyoruz.
Babam ve ben, deniz yolculuklarının peşinde koşuyoruz. 
Babam ve ben, çaya karanfil atıyoruz. 
Babam ve ben, birbirimize dostum diyoruz. 
Babam ve ben, sabah erkenden kalkıyoruz.
Babam ve ben, baba ve benden çok daha fazlası oluyoruz. 
Babam ve ben, çok benziyoruz.