Monday, July 23, 2012

robin ruth...

Evvet sevgili dostum Sinem sayesinde öğrendiğim Robin Ruth markasından bahsedeceğim bugün. Onca zamandır gezerim ve iyi ve çokta gezerim ama resmen ellerim armut toplamış :) Hard Rock peşinde koşarken minik Hard rockcık ı hep es geçmişim :) Ama artık es geçmeler sona erdi akıllandım :) Bu marka genellikle çanta ve aksesuarlar üretiyor ve Avrupa ülkelerinin hemen hepsinde eşyalarını görmeniz mümkün. Onun dışında başka turistik ülkelerde de mevcut. Yanılmayın dükkanını olmasına gerek yok gazete bayisinde bile görebilirsiniz ki ben Marakeş te görüp de es geçmiştim gazete bayisini. Tek dikkat etmeniz gereken Robin Ruth olması :) Boyun cüzdanları, şapkaları, şemsiyeleri, cüzdanları, omuz çantaları ama en güzeli de postacı çantası! Gittiğiniz yerin adını taşıyan harika anılar. Gittiğim her yerden tişört almaya meraklı olan ben umarım bir de Robin Ruth a bulaşmam o zaman vay halime :) Daha çok resme internet sitelerinden ulaşabilirsiniz.

Bises