Friday, July 20, 2012

tart alır mıydınız ??

Hep tart yapmak istemişimdir hem de hep. Ama nedense hepte başaramayacağıma inanmıştım. Hele en son bir fransız tartı olan tarte de tatin i deneyipte inanılmaz büyük bir hüsrana uğrayınca bu işi bıraktım :) sen misin o pastaları kekleri yapan tart olmuyor işte olmuyooor. Ama yeni bir tarif buldum ve gözüme de oldukça kolay geldi kendimden umutluyum. Bozdağ böğürtlenlerimle onu yapacağımmm :) Eğer sonuç başarılı olursa tabi ki paylaşırım ama başarısız olursa tart denememi ne siz duydunuz ne de ben yazdım ;) Neyse tabi ki aşkım Martha Stewart tan bahsetmezsem olmaz. Onların yani Amerikalıların tarta ne kadar düşkün olduğunu bilirsiniz ya da en azından Martha yı izleseniz bilirdiniz. Bir gün bir tart yarışması yaptılar. Her yer tart doluydu stüdyoda. Resmen istemediğiniz kadar çok tart. İnsanlar neler neler yapmış. Bu nasıl bir tart kültürüdür inanamadım. Darısı başımıza :) Tarifler de Martha da :)

Bon week-end :)