Monday, October 29, 2012

ready for halloween ?

Bugüne 2 post sığdırmaya karar verdim çünkü cadılar bayramı geliyor ve cadılar bayramına hazırlık postlarımı yapmadığımı farkettim. Akşam üzeride tatili yazarım diye düşünüyorum. Yani bugüne 2 post var canlarım :) 

Bu sene ilk kez halloween i kutlayacak olmanın verdiği heyecanla durmadan hazırlanıyorum. Umarım elime yüzüme bulaştırmam. Aslında iyi olacağından da eminim ;) Yaptığım hazırlıkların çoğunda tabi ki en sevdiğim Martha dan yararlanıyorum. Hatta bugün okuldan bazı çıktılar almam gerekiyor bunları da ipad de indirdiğm Martha Craft ten yapacağım. Yani durum tam bir Martha forever :) neyse yine çok konuştum. Bakalım fikirler işinize yarayacak mı? Kutlamayacak olsanız bile bence ufak detaylar yakalayabilirsiniz. Akşam üzeri kosla görüşmek üzere lokumlarrrr.