Monday, January 20, 2014

mırıldanmak


I don't drink coffee I take tea my dear
I like my toast done on one side
If, "Manners maketh man" as someone said
Then he's the hero of the day
It takes a man to suffer ignorance and smile
Be yourself no matter what they say
Takes more than combat gear to make a man
Takes more than a license for a gun
Confront your enemies, avoid them when you can
A gentleman will walk but never run
I'm an alien I'm a legal alien
I'm an Englishman in New York
I'm an alien I'm a legal alien

I'm an Englishman in New York

 Ben bu aralar hep böyle mırıldanıyorum insanlar varsa minik yoksa büyük dans ediyorum. Varlarsa onlarda mırıldanıyorlar ya da dans ediyorlar ya da ben öyle görüyorum. Ve aslına bakarsanız i am an alien i will be a legal alien in NY. As we said once Big apple Ecot!