Thursday, February 27, 2014

bazen hepimiz ruhi


Ruhidir benim adim hiç çıkamam evimden 
dostlar uydururum hayali mutluyumdur bu yüzden 
bir çiçek dürbününden insanlara bakarken 
bir gün bir istasyon gördüm trenleri geciken 
yolcular ellerinde tek gidişlik bir bilet 
henüz bilmeselerde hayat bundan ibaret 
istasyon insanları burdalar tesadüfen

aynı rüyayı görüp ayrı yerlere giden 
eskiden çok eskiden ben daha çok küçükken 
henüz cennet plajı otopark olmamışken 
mercanların arasında küçük balıklar vardı 
en güzelleri el boyunda kavuniçi olanlardı 
bir gün bir rüya gördüm o kavuniçi balık benmişim 
büyümem beklenmeden afiyetle yenmişim 
istasyon insanları burdalar tesadüfen 
aynı rüyayı görüp ayrı yerlere giden 
ruhidir benim adım bir sırrım var saklarım 
ama görünce anlarsınız 
yalniz dikkat acımayın 
acınmak canımı en çok acıtandır.