Thursday, February 13, 2014

Madam despina

 Ummaları sevmem mesela kimse ummasın isterim yetmez bir de kızarım umanlara. Ağzımıza yerleşmiş bir kalıp, inşallah gözlerimi kısıp kızgın ve anlam veremez bakarım hemen karşımda olana. Hayırlısı da en anlaşamadıklarımdandır biz yaratırız 
o hayırlıyı diye kendimi parçalarım anlaşılamasamda. Bakalım vardır ya birde insanlar bakar, evet sadece bakarlar. Ama bazen ummak istiyorum bende, hayırlısı, inşallah maşallah gibi saçma laflar kullanmak. Tüm yükü gökten baktığına inanılan birinin üstüne atmak. Hoş yapamıyorum yapamam. O yüzden inanıyorum işte o sabit noktaya odaklanıp en sevdiğim gülümsememi takınıp odaklanıyorum ve biraz da ağzım açık, inanıyorum, biliyorum. Ama yinede Usulca kur masayı madam despina diye fısıldamadan edemiyorum. Bulutların arkasından sızan ayışığına bakan Buse, bir adet buse...